• Bestel voor 22.00 uurMorgen in huis*
  • Gratis verzendenNederland / België
  • Professioneel adviesVraag het de expert
  • 14-dagen-probeertermijnNiet goed? Geld terug!*
  • Achteraf betalenOnline bestellen

Bestellen lichttherapielamp

Het bestellen van een lichttherapielamp bij Goodlite is heel eenvoudig.

Bestelling plaatsen

Selecteer de lichttherapielamp van uw keuze en plaats het in de winkelwagen door op de “toevoegen” button te klikken. Klik vervolgens op “verder winkelen” om het assortiment verder te bekijken of op “afrekenen” om te gaan betalen. Heeft u alles wat u zoekt en wilt u geen andere producten meer bestellen? Vul dan uw gegevens in en doorloop de stappen van uw adresgegevens, het bevestigen van de bestelling en betaling.

In uitzonderingsgevallen kunt u ook telefonisch een lichttherapielamp bestellen. Goodlite behoudt het recht het bestellen van een lamp via de telefoon te weigeren.

Bestellen met afwijkend afleveradres

Tijdens het bestellen krijgt u eerst een pagina te zien waar u de factuurgegevens kunt invullen. In de pagina die hier op volgt kunt u eventueel een alternatief afleveradres invullen. Als u geen afwijkend afleveradres invult, verstuurd Goodlite uw bestelling naar het factuuradres.

Ophaaladres

Het is niet mogelijk de bestelde producten bij Goodlite op te halen. De goederen worden namelijk niet verstuurd vanaf ons kantoor in Naarden. Wel kunt u op afspraak onze showroom bezoeken voor inspiratie en advies.

Orderbevestiging

U ontvangt een orderbevestiging van Goodlite en afhankelijk van uw betaalwijze een betalingsbevestiging, nadat u uw bestelling van een lichttherapielamp online heeft geplaatst.

Wijzigen of annuleren van bestelling

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice van Goodlite. Ook kunt u de klantenservice benaderen met andere vragen over het bestellen van een lichttherapielamp.